2015. szeptember 7., hétfő

Autósmozi: Ford Focus 2015 - Vader Nagyúr bukása?

Én biztosan nem hittem el akkor – talán még most sem -, hogy Luke apja az a gonosz, pléhdobozba zárt fickó, aki az alsós iskolás énemet úgy megrémítette, hogy most is összeszorul a gyomrom, ha egy Focust látok.

Neeeeeem! – sikítottam együtt a jó dzsedivel és eltakartam a szemem, majd hüppögve kerestem felriadt éjszakáimon át menedéket az akkori panellakásunk öntöttvas kádjában. Ott talán nem ér utol a szörny.

Persze apámék aludtak. 

Most pedig vissza a Focushoz.

Sokkal jobb helyről nyúltak – egy picit. Az Aston Martintól. Nem mellesleg 1994-2007 között az Aston tulajdonosát úgy hívták, hogy Ford Motor Company.

Ezzel a mozdulattal – remélhetőleg – már átálltak az ERŐ jó oldalára. Vagy mégsem? A következő részekből kiderül.

A Star Wars belső harcai az enyém maradtak és évtizedeken keresztül íveltek. Időnként a Tatooinra kívántam magam, csak, hogy a traumát lezárjam.

Pedig:

"There's nothing to see. I used to live here, you know."
-       azaz „Nincs ott semmi. Valaha éltem itt, tudod.” – mondta Luke, Han Solonak.


Klikk a videóra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése